çiçek2

3 Aralık 2012 Pazartesi


UÇUYORUM

Nedir bu ayaklarımın yere basmaması, resmen uçuyorum, bir pencereden bakıyorum dünyaya yani kendimde değilim..Biz çalışan kadınlar kendimize hor davranıyoruz. Haftanın 5 günü işe git hafta sonu evin altını üstüne getir, el değmemiş yer kalmasın, çoluk çocuk ilgi beklesin, konu komşuyla komşuculuk oyna, hiçbir akrabanı darıltma ziyaretlerini eksik etme, sırada kaç misafir ağılması var hesapla...Ama daha saçımı boyatmaya zaman bulamadın nabeer.. Tabi en son ben gelirim...Ha sorumluluklarımdan birini bi tarafa da yıkamıyorum.Yıktığım tarafa güvenemiyorum ki. Sanki ben mükemmelim de başkaları beceriksiz. İlla ölüp dirile ben yapacam herşeyi. İş yerinde çalışıp, evde hizmetçi, çocuklara dadı, öğretmen, kuaför, ahçı, eşe romantik bi taze (!) , iyilik meleği haaa çıldırdığım olmuyo mu ama ne çıldırma (itiraf ediyorum benim çıldırmam bazılarının yanında kedi miyavlaması kalabilir )... Velhasıl ALLAH'tan sağlık, çocuklarımın başarısı, evimin temiz olması, geçinip gitmek biraz da ilgi bekliyorum :)

Hiç yorum yok: