çiçek2

27 Aralık 2012 Perşembe

18. evlilik yıldönümü

DAHA DÜN GİBİ

18 YIL GEÇMİŞ



SEN SEN SEN İLLEDE SEN


BİDE GELİN DAMAT NE GÜLDÜM


EVDE KÜÇÜK KÜÇÜK MUMLAR YANDI ÇOK ROMANTİK
ÇOOK...Hİ Hİ Hİ HA HA HA HO HO HO

YAVAŞ YAVAŞ KALBİMDEKİ KELEBEKLER UÇUŞTU
SEVGİLİNİN YILDIZIDA PEK PARLAK :)

hafta içi olunca pastane işi oldu herşey ama hepside tazecik ve çok lezizdi



UĞUR BÖCÜĞÜMÜZEDE BAKIN ..MUHAMMED BÖCÜĞÜ HAM DİYE YUTTU VALLA


AŞKIN RENGİ KIRMIZIDIR <3


MİSAFİRLERİMİZDEN GELEN ÇİKOLATALAR ASLINDA BAŞKA ŞEYLERDE VARDI

HAYAL MEYALDE OLSA BİZİ GÖRÜN İSTEDİM
KIZIM BERİKA ŞEYMA
OĞLUM MUHAMMED KAĞAN
SEVGİLİ VE BEN
HERKES KALBİNDEKİNİ YAŞAR
KENDİME DİLEDİĞİM SİZLERİNDE OLSUN
TEK BAŞINA MUTLULUK ANLAMSIZDIR
                                                                               MERİ...


NOT: Hediyelerin fotoları gelicek, dur gidip alıyım hi hiii :p

5 yorum:

TATESAL dedi ki...

Canım çok güzelsiniz rabbim bozmasın hiçbir zaman....hep mutlu sağlıklı olun inşallah....Daha nice yıllara...
Maşallah çocuklar boyunuz kadar vede evliliğiniz hiç eskimemiş ne güzel....sevgiler...

meri dedi ki...

sizden bunu duymak benim için nasıl bir duygu bilemezsiniz yıllardır sizi izliyorum ve 'ilham kaynaklarım' bölümümde siz varsınız diyorumya yıllarca uzaktan hayran olduğum biriyle konuşmak çok mutlu oldum çok sizin 2 güzel kızınız, aslan parçası bir oğlunuz var Allah bağışlasın tekrar görüşmek üzere hoşçakalın

meri dedi ki...

aslında ben sizlerden bahsetmek istiyorum paylaşımlarımda ama nasıl yapılıyor bilmiyorum

TATESAL dedi ki...

Bende çok mutlu oldum guzel sözleriniz için teşekkür ederim....ne zaman isterseniz her konuda yardımcı olurum daha önce sorsaydınız keske sıkıntı cekmezdiniz blok yazmak zordur ille birilerinin yardımı gerekir bende yardım aldım bes yıldır yazıyorum yinede her gün yeni birseyler öğreniyorum ....link vermeyi soruyorsun söyle anlatayım; vermek istediğin linki ilgili sayfanın adres çubuğundan karardık kopyala yazacağın yazıda ise tiklandiginda açılmasını istediğin kelimeyi karart , bağla butonuna tıkla ve açılan yere yapıştır tamamdir ...umarım anlatabilmisimdir iyi geceler

Unknown dedi ki...

Ne güzel bir ailesiniz maaşallah kocaman çocukların var.Allah bağışlasın allah mutluluğunuzu bozmasın