çiçek2

25 Aralık 2012 Salı

ŞAŞKIN ANNE MERİ


ALO KIZIM KARDEŞİNE VE BANA KÖFTE SÖYLÜYORUM SANADA SÖYLİYİM Mİ?
ANNE BEN EVDEYİM
HI.... !
 
Yaptım yine Meriliğimi oysa kızım bu gün okula gitmedi ki...


Yıllar önce kızım 4 de falan gidiyor o zaman akşam iş çıkışı okula geçtim herzaman ki gibi kızımı alıp eve geçicem. Tüm okul boşaldı kızım yok bende bir telaş bir telaş.....! dank ''aaaa kızım bu gün okula gelmemiştiki evde hasta :( ..''


Yine o yıllarda bu seferde yine kızımı okulda unutup eve gittim ... dank...! aaaaa şeyma nerde....sevgili beni arıyor ''Meri beni okuldan aradılar şeyma benimle merak etme'' :(   veee anladılar ki merak edilecek biri varsa o da benim anlayın kafam ne dolu ..

Ve kızım 7. sınıfta falan KAYBOLDU  sandııım okula gittim öğretmenler onlar çıktı kimse yok diyo, belki kardeşi anaokulunda yanındadır diyorum oradada yok onlarda meraklandı ( malum organ mafyaları falan bütün kötü senaryolar ) babayı telaşlandırmayım diyorum ama sonunda onuda telaşlandırıyorum ki o ilde ben ilçede çalışıyorum hemen yola çıkıyor , Allah kimseye bu hissi yaşatmasın sanki küçük bir ilçede değilde istanbulda falan kaybetmişim nerede arayacağımı bilmez haldeyim ve karakola gidiyorum.Telefonom çalıyor''Hamfendi kızınız voleybol çalışmasındaymış ve sizinde haberiniz varmış''(okuldan arıyorlar)....... !
Bu sefer dank etmedi :)

Hiç yorum yok: