çiçek2

20 Ocak 2013 Pazar

TRABZON'A KIŞ GELDİ :)

 
20.01.2013 pazar hava o kadar güzel ki bahar gelmiş gibi.
Aslında nezleden muzdaribim ama sevgili çok ısrar etti hadi sana hava aldırıyım diye
iyikide çıkmışız bakın objektifimine neler takıldı..
 
 
 
muhteşem bir manzara
 
 
 
 
küçüğüm,
 
 
 
 
 
meri
 
 
dağın başında lüks apartmanlar vardı
 
 
 
 
 
 
 
sevgili
 
 
taaa buralarda yaşıyorlar ama harika yerler
 
 
 
 
kalın duvarlarla arazileri sarmışlar
 
 
 
 
diyorum ya o kadar lüks villalar vardıki ama hep kameralıydılar çekindim fotolamaya
 
 
 
 
 
 
sonra toki ler vardı
 
öğrenci yurtları hatta çekemedim kapalı yüzme havuzu inşaatı
 
 
 
 
 
son olarak kış günü minnak çiçeklere ratladım
 

2 yorum:

Rümeysanın Elleri dedi ki...

Mercim ALLAH huzurunuzu bozmasın.sanada çok çok geçmiş olsun.Trabzona gitmesemde çooook merak ediyor ve seviyorum...

MAVİANNE dedi ki...

o kuçulara bayıldım
keyifli bir gün olmuş
iyiki çıkmışsın