çiçek2

25 Nisan 2013 Perşembe

PAKFACE KIZIMIN YÜZÜNÜ YAKTI





Başımıza gelenler:(

Akşam ailecek yüz maskesi yapalım dedik ki hayatımda ilk defa yapıyorum. Yeğenim almış beğenmiş bizde yapalım dedik. Özellikle oğlumun ergen sivilcelerine benim cildimin gerilmesine , kızımın ise resmen iş olsun diye yaptığımız PAKFACE adlı uyduruk 1 TL lik aktardan alınan maske.. Ben aslında düşmem böyle hatalara ama bazen olucaksa salaklaşıyon ne araştırıyon ne bişi yaptım velhasıl... Oğluma yağlı, bana normal, kızıma kuru cilt için olandan alıp ölçüsünde yaptık. Oğlumla ben yıkadık yüzümüzü hiiiç bi değişiklik yok ama benim pamuk kızım yüzünü yıkadığında şok olduk..Sanki çocuğun yüzünü kireç yaktı ... Nasıl üzüldü tabi bizde tahmin edersiniz.. Moral sıfır ağlıyor ben böyle okula gitmem diyor ki haklı... Neyse nemlendirici krem sürdük (onu resme koymamışım) olmadı, temizledi bepanten sürdük olmadı öylece uyudu gece 3 felan kaldırdı bizi 'anne yüzüm sızlıyo çok kötü' .. evde fito diye bi krem vardı ondan sürdük. Gece internetten

araştırdık (iş olduktan sonra akıl başa gelirmiş) ...Özel hasteneyi aradım 'acile gelin ' dendi ama acildeki dr ne yapabilir ki diye sabahı bekleyelim cildiyeye gidelim dedik. İnanın üzüntüden tansiyonum çıktı..Sabah en son sürdüğüm krem epey işe yaramıştı ama tamamen geçmemişti.Bu gün cildiyeye götürmeyi düşünüyorum. Aman  
aman ben yanlış yaptım siz yapmayın .. Önerileriniz varsa acil bekliyorum..


şimdi geldim hemen ekliyim arkadaşlarım öğrensin dedim.Cilt doktorundan biraz azar ve nasihat bir krem bir hap aldık geldik.2-3 güne geçer dedik çoook şükür ..İyi dilekleriniz için teşekkürler...

16 yorum:

Saadet-i Müstesna dedi ki...

çok geçmiş olsunn..
İnşallah hemen atlatırsınız :(

meri dedi ki...

inşallah arkadaşım

Renkli Dünyam dedi ki...

Sevgili Meri,
Büyük geçmiş olsun, kızınıza üzüldüm.Diyeceğim tek şey insan vücudunun kişiden kişiye hassasiyeti değişkenlik gösterir.Bu gibi durumlarda doktor tavsiyesiz kremler lütfen kullanmayın.Tekrar geçmiş olsun kızınızı öpüyorum.Sevgiler canım.

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun kızına canım. cildiyeciye götürseydin keşke. Zeytin yağı da yanıklara iyi geliyor ama. inşaAllah hemen geçer. :(

meri dedi ki...

güzellerim teşekkür ederim şimdi geldik cildiyeden bir hap bir krem verdi 2 3 güne düzelir dedi inşallah

Adsız dedi ki...

çok şükürki geri dönüşü olmayan kötü birşey olmamış maalisef hepimiz böyle hatalar yapabiliyoruz geçmiş olsun
SULTAN

TATESAL dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım...körpecik kıza yapılır mı bu? neyse olmuş bir kere rabbim saklamış...benim sana önerim şu olacak patatesi çiğ olarak rendele zeytinyağıyla karıştır yüzüne maske yap 20 dakika beklesin yıkasın...sonraki günde elmayı rendele zeytinyağıyla karıştır yine maske yap 20 dakika bekle yıka...benim yüzüm sobadan yanmıştı ve üst deri tamamen soyulmuştu çok kötüydü anneciğim sağolsun bu yöntemle iyileştirdi benni hatta 42 yaşındayım maşallah diyeyim cildimin durumu çok iyi...
mutlaka yap canım bu formülü hele zeytinyağı çok faydalı...

vişnap dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun umarım iyileşmiştir.Kimi ciltler çok hassas oluyor.tekrardan geçmişler olsun.

birincisin dedi ki...

Çok geçmiş olsun,kızının yüzünün şimdi daha iyi olduğunu umuyorum.Hiç yapılacak bir şey değil yaptığın ama olacak işte bazen insan tutuluyor sanki,bir verdiğin karşı gelmiş geçecek olması sevindirici. Tateşal arkadaşımın önerisi çok güzel yapmanı tavsiye ederim,selamlar.

Adsız dedi ki...

aynısı bana da oldu şuan ağlıorum ya delircem

Unknown dedi ki...

Ben senelerdir kullanıyorum ki benim cildim çok hassas normal bi nemlendirici krem bile sürerken tereddüt ederek sürüyorum. Ben ve çevremdekiler çok memnunuz hiç bir yan etkisini görmedik. belki senin kızının maskenin içeriğindeki bi maddeye alerjisi vardır. Markayı kötüleme boşuna

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun bende aktarım pak face urunleride var şu ana kadar hiç şikayet almadım ama yinede çocuklara uygulanmasını istemem

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun bende aktarım pak face urunleride var şu ana kadar hiç şikayet almadım ama yinede çocuklara uygulanmasını istemem

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun bende aktarım pak face urunleride var şu ana kadar hiç şikayet almadım ama yinede çocuklara uygulanmasını istemem

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun bende aktarım pak face urunleride var şu ana kadar hiç şikayet almadım ama yinede çocuklara uygulanmasını istemem

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

GECMİŞ OLSUN BENDE KREM VE YUZ MASKELERINE GUVENEMIYORUM ARTIKK