çiçek2

21 Mart 2013 Perşembe

doğal unla pohaça


Kadınlar pazarına gittiğimde hep dikkatimi çeken bir çift vardı. Çeşit çeşit un satıyorlardı. Pek güvenemiyordum temiz mi diye. Ama geçenlerde arkadaş onların imalat yerleri görmüş ve metetti.Gönül rahatlığıyla doğal buğday, mısır, gavut aldım.
Yaptığım pohaçada kepekli buğday unundan alışdığımız bir lezzet değil ama gerçek un tadına bayıldım



tarifi resmen meri uydurması ama sonuç harika tavsiye ediyorum şekerler.
3 kaşık tereyağı
3 kaşık sıvıyağ
1,5 su bardağı süt
1 çay kaşığı tuz
1 tatlı kaşığı karbonat
1 yumurta 





tereyağını ister dışarıda ister tavada eritin diğer malzemeleri de koyup kurabiye hamuru yapın içine ben maydanoz ve peynir koydum , üstüne yumurta sarısı ve susam, 180 derecede pişirin afiyet olsun 

çok daha sağlıklı yapın diyorum :)



Hiç yorum yok: