çiçek2

1 Ekim 2013 Salı

mum ışığı

ay kıız biz ülkemin kadınları bayılırız mum ışığında yemek yapmaya ..Doğru duydunuz yapmaya , yemeğe değil. Kaçımız kaç defa mum ışığında romantik yemek yedik ki anca tv dizilerinde izliyoz sonra heriflere kapris yapıyoz sende dizilerdeki herifler gibi ol diye.. Tabii dizilerde erkekler hep holding molding sahibi, toprak ağası kelli felli herifler gerçi şu kel-linin keli bende var :)) neyse romantik yemekler, pahalı hediyeler, lüks arabalar, partiler, hizmetçiler..Kadınlar süs için yaratılmışlar sanki.... Hıh bende canım Türkiyemin cereyanları kesilince bilem durmayan romantik annesi :)  baksanıza mum ışığında fasülye pişiricem. Kıymetimi bilin evlatlarım bakın bloğuma ah benim çilekeş annem diyin :)))) 

8 yorum:

Adsız dedi ki...

İlahi gülümsettin beni! :) lezzetli bir yemek olmuştur mutlaka. tüh blog arkadaşlarından birinde lüx (lökös) görmüştüm elektiriksiz kaldığını bilsem senin için isterdim! :))

Asyadan Esintiler dedi ki...

meri alemsin yaa.Tabii öyle.Diziler gerçek hayatı yansıtmıyor.Türkiye de normal standartlarda yaşıyan hangi kadın evinde süslü püslü gezip hizmetçilerle yaşıyor ki.Ahh Ah ben sana kendimi anlatsam kitap olur harhalde.Sürünüyorum vesselam:)Her gün kırk tane iş beni bekliyor.Blokda buna dahil.Kopamıyorum ondan...

meri dedi ki...

kızlar harikasınız hepinize kolaylıklar diliyorum. Saadet lökös isterim :)

Unknown dedi ki...

bizim kadınlarımız öyle kadın işte tebrik ediyorum seni.

reyhane dedi ki...

Hahaha damardan girmişsin:)

tatlı sefam dedi ki...

guldurdun benı merı doğru tespıtler

VuslaT dedi ki...

İlahi gece gece beni çok güldürdün çilekeş meri'm:)))) harikaydı...

VuslaT dedi ki...

Canım benim sevgilerimle..