çiçek2

30 Ekim 2013 Çarşamba

kolay tuzlu kurabiye



Malzemeler
* 3 yumurta
* 1 pk. kabartma tozu
* 1 tatlı kaşığından az tuz
* 3 yemek kaşığı yoğurt
* 1 çay bardağı sıvıyağ
* un

Yapılışı
Yumurta ( 1 tanesinin sarısı üzeri için ayrılacak), sıvıyağ ve yoğurdu yoğurma kabınızda karıştırınız. Un, kabartma tozu ve tuzu aynı anda ilave ediniz. Kulak memesi kıvamında yoğurunuz. Küçük toplar halindeki hamurlarınızı elinizle düzleştirip peynirli domatesli harçtan koyunuz kapatınız.Yumurta sürüp 180-200 derecede pişiriniz afiyet olsun...

Kızım Berika yaptı belirtiyimde ... :)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

oglumbayılıyor bende sık sık yaparım.ellerine saglık.

özlem berberoğlu dedi ki...

çok güzel görünüyorlar. özellikle çocuklara okul için atıştırmalık yapılabilir. berka'nın eline sağlık. bu ismi ilk defa duydum. çok hoş ve değişik

seldanın mutfak defteri dedi ki...

Merhabalar,
Ellerine emeğine sağlık canım. Nefis görünüyor. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

MAVİANNE dedi ki...

nefisss bir tane aldım gidiyorum :))

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık kızının maşaaLLAH BEN MAYALI SANDIM. ÇOK LEZZETLİ PUFUR PUFUR GÖRÜNÜYOR. AFİYET OLSUN. :)

iclal dedi ki...

çok iştah kabartıcı gözüküyorlar.birde kilo sorunu olmasa değilmi :)