çiçek2

4 Eylül 2013 Çarşamba

bebek örgülerim







  Bu şirin şeyler sena bebeğe gitti.Kışın zevkle ördüklerim, hevesle aldıklarım + altın kartla eşimin yeğenine hediye ettim. İnsan minnak minnak görünce bi çocuğum daha mı olsaydı bu son demimde diyor. Malum 40 lı yaşlardayım..Sonra aklımı başıma toplayıp 3. çocuk 3. sorumluluk, bakıcı problemi, benim sağlığım v.s. :( aynen bu şekle giriyor yüzüm.En iyisi çevremdeki çocukları sevip okşayıp ağladıklarında annelerine vermem ne dersiniz?

3 yorum:

Sinem Kurt dedi ki...

benim olursa beyaz hırkaya talibim bebişime hediyemi şimdiden seçtim hehe inş olurda birgün:D

Saadet Yamak dedi ki...

Ne kadar şey hazırlamışsın maşaAllah hepsi de çok güzel güle güle giysin bebiş! :) Çocuk konusunda büyüyüp gidiyor işte dünyaya gelen ama dediğin gibi yirmili otuzlu yaşlarda gibi olmuyor insan.

selma tamer dedi ki...

elıne sağlık ne guzel seyler ormussun