çiçek2

21 Nisan 2014 Pazartesi

kahvaltı



Kardeşi olmalı insanın veya kardeş gibi arkadaşları daha olmadı eşi, çocukları dost olmalı ona.
Binlerce şükür ki 4 kız kardeşiz 1 abimiz var uzakta. İnanın abimiz uzakta da olsa canımız ciğerimiz. Allah acısını, mutsuzluğunu göstermesin.
 ortanca ablamda kahvaltıdayız. Kardeşler, kızları, gelinler kahvaltı günümüzde biraradayız. Hep kalabalık evde büyüdüm. En küçük olmanın avantajını yaşadım. Taki hepsi evlenip gidene, babamı kaybedene kadar. Ama herşeye taktiri ilahi diyip her gelen günü gülümseyerek karşıladım. Çok şükür dünyanın en zenginiyim. 4 - 8- 12..... alternatifim var. Çok kızkardeş olmak zevkli. Keşke ev hanımı olsaydım kızım teyze, oğlum amca olamıyacak. Ama kuzenler kardeştir benim gözümde İnşaallah birbirlerini bırakmazlar.
Böyle  :)


Sonrası İpek böcüğümüzden kahve keyfi..

13 yorum:

TATESAL dedi ki...

Ohhh afiyet olsun canım...benim kız kardeşim yok hep isterdim o nedenle 2 kızımın olmasına çok seviniyorum...rabbim daim etsin sofralarınızı muhabbetlerinizi...

öce dedi ki...

ooo... özendim arkadaşım ya. bizde dört kardeşiz, ancak yaz tatillerinde bir araya gelebiliyoruz. o yüzlerinizdeki çiçekler hep gerçek açsın yüzünüzde , gönlünüzde. selamlar...

Necla Şölen dedi ki...

Afiyet olsun. Allah tadınızı bozmasın:=)
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

her zaman bir kız kardeşim olsun isterdim ama allah 2 erkek kardeşi nasip görmüş yinede şükürler olsun, bu arada harika bir kahvaltı sofrası olmuş:) allah dostluğunuzu, kardeşliğinizi daim eylesin..

kalpkurabiye dedi ki...

bereketli olsun sofralarınız, Rabbim birbirinizin eksikliğini göstermesin inşallah..
afiyetle..

Furkan YETEK dedi ki...

Her şeye rağmen şükretmek ne kadar güzel bir şey... Ayrıca kahvaltı buysa akşam yemeğini düşünmek bile istemiyorum, her şey nefis görünüyor :)

hanife dedi ki...

Böyle güzel sofraları gördükçe o kadar çok hoşuma gidiyorki anlatamam..
benimde bir ablam var iyiki kardeşim var diyorum..
Mutlu sofralarınız daim olsun..

bircanın renkli dünyası dedi ki...

hersey nefıs
blogumda cekılsım var beklerım

VuslaT dedi ki...

Özledim özledim diye tepinip duruyosun ama şu güzelim sofrada bana yer ayırmıyosun:(((((

Hepsinde gözüm kaldı bilesin:))

VuslaT dedi ki...

Ben de seni çooooook özledim canım benim..Çok çok öptüm seni..Çiçek yüzlüm:))

Unknown dedi ki...

MERİM SANKİ KENDİMİ SİZLERİN ARASINDA GÖRÜVERDİM :))AĞZINIZIN HEP TADI YERİNDE OLSUN MUTLULUĞUNUZ BAĞINIZ DAİM OLSUN

birincisin dedi ki...

Afiyet osun,emeği geçenlerin ellerine sağlık.Çok kız kardeş olmak,yeğenler hepsi harika çok şükür ki bende böyle bir aileye sahibim,Allah eksikliklerini göstermesin,sevgiler..

Adsız dedi ki...

doğru söze ne denir.. iki kardeşli bir evde büyüyen biri olarak. :( Allah muhabbetleriniz daim eylesin. benim çocukluğumda annemler böyleydi. sık sık gezmeye yatıya gidilirdi... benim çocuklarımın bir dayısı var akrabalar hep uzakta. imrendimmmm!! :))))