çiçek2

5 Haziran 2013 Çarşamba

içsel şeyler


Küçük bir peçete üzerinde arkadaşlarımdan o gün, o an, o kafayla, o yaşta  yazılmış notlar, şekiller var. Kıymetlilerim arasında... Bir yonca, dört yapraklı değil ama sevgili vermiş.. Kendime itiraflarım, eskimiş, değeri olmayan kah takvim yaprağının bir köşesinde, kah çizgili defter yaprağında biraz örselenmiş hatta kenarı yanmış (belli sigaralı günlerden)...
Bildim bileli bir saklama, anı biriktirme merakım vardır. Gerçi delillere de gerek yok kafama yerleşmiş o kadar yaşanmışlık var ki... Kendi aralarında roman, küçük hikayeler, makaleler, şiirler, notlar v.s. olarak ayrılmışlar. Büyüsü bozulmasın diye çoğunu yazmak istemem. Ara sıra  çıkarır hayallerde gezerim. O  anlarda ben olmaktan çıkar hikayenin kahramanı olurum.
Yaptıklarımı, duygularımı blogda saklıyorum..
Canlı günlük olsun istiyorum.
İleride çocuklarım annelerini unutmasınlar daha iyi anlasınlar istiyorum.

Öyle... :)

3 yorum:

~♡ηυяѕαℓкιмι™ dedi ki...

bende aynı senin gibiyim her yaşımdan her zamanımdan bir anı saklamak istiyorum..
Bazen çıkarıp saklı yerlerinden okuyorum, bakıyorum..
Bazen aklımdan silinen anıları yeniden anımsıyorum kimizi zaman buruluyor yüreğim, kimi zaman tebessüm ediyorum.. Güzeldir anıları biriktirmek..

Adsız dedi ki...

Thаnkѕ fοr one's marvelous posting! I really enjoyed reading it, you may be a great author. I will always bookmark your blog and will often come back someday. I want to encourage continue your great writing, have a nice weekend!

Also visit my blog post - SEOPressor V5

TATESAL dedi ki...

Anı saklarken yaşamayı iyice içimize sindirmeyi de ihmal etmemeliyiz...Ben bazan o anı yaşarken fotograf çekeceğim diye çırpınıp,her şeyi içime sindiremiyorum ama sonra fotogt-raflarla yaşıyorum hissederek...Blogculuk böyle birşey,ruhunu sarıyor insanın....biriktirmek zorunda kalıyorsun herşeyi,geleceğe dair planlar yaparken...evlatlarına bıracağın en güzel hazine...belki torunların bile okuyacak bu böyleymiş aman bu yemeği ninemiz böyle yaparmış diyecek ne büyük mutluluk değil mi?
Sevgiler canım hayırlı cumalar....