çiçek2

1 Nisan 2013 Pazartesi

son alınan kırtasiyelerim


herşeye zaman var aslında yeter ki sağlık olsun iş, ev, çocuklar, kitaplar



bu 4 kitabı oğluma aldık


Yol 1,2,3,4.. Yol 1 okundu 10 üzerinden 8...
iki cami arasında aşk Mihrimah Sultana karşılıksız aşık olan Mimar Sinanı anlatıyor (okuyup bitirdim )         10 üzerinden 6...

Nar ağacı henüz okumadım

Hz. Ali ... İlk çocuk müslüman. Peygamberimize (s.a.v.) sadık, tam teslim güçlü kuvvetli ALLAH  ın aslanı, Haydar bir kul... Okumaktayım ve şimdilik çok beğeniyorum ..


hep hayalini kurduğum Hac, Ümre istediğim için zevkle okumaktayım. Bence o mübarek yerlere bilinçli gitmeli oralarda boş boş dolaşmamalı. Her bir yerde ne olmuş anlamı nedir bilmeli ve ona göre davranıp dua ve ibadet etmeli bu kitap gitmeden önce ve gidince orada iyi bir rehber, okumaktayım evet aynı anda bir kaç kitap okuyorum ..

Ve çantamdan ayırmadığım zamanında öğrenip şimdi şaşırdığım, daha iyi telaffuz etmek istediğim namaz sureleri.Dolmuşta, parkta ne zaman boşluk bulursam ezberlemeye çalıştığım sureler...






bunu da çantamdan eksik etmem çok güzel çook

beni bilirler kitaplar defterlerim, kalemlerim olmadan yarımım. Bazısına çocukça gelir, bazısı anlar...Ama hayatımın her döneminde hep yazmışımdır. Yarım roman mı istersin, şiirler mi..Aslında ben yazılarımın adını "ÇEYİZİM" koydum.

3 yorum:

GüzelGül dedi ki...

canim hepsinide begendim en cokda cantandaki tasidigin sure ve dualari begendim.Bende öyle birsey almaliyim

Mein Blog/Blogum

birincisin dedi ki...

Keyifli okumalar,bende sureleri görünce almalıyım dedim.Her an elimin altında,çantamda olabilecek bir şekilde.Sevgiler:)

Adsız dedi ki...

yazmak en güzel eylemdir ayrıca bir annenin okuması da en güzel örnektir çocuklarına benimde bir çocuğum olursa kesinlikle okuma alışkanlığını ona da aşılamak istiyorum.benim bloguma da beklerim http://hayatkitap.blogspot.com/