çiçek2

30 Nisan 2013 Salı

tomara tavası



Evet geçenlerde temizleyip, haşlayıp dondurucuya koyduğum tomaraları işe gitmeden önce bu şekilde kahvaltıya hazırladım..

Haşlanan tomaralar az tuz ve mısırunuyla incecik şekilde az yağlı tavada alt üst kızartılır en son yumurta kırılır...



yine tırnaklı kızarttım ( biz incecik pideye bu ismi veriyoruz.) ..
fırından aldığım tırlaklıyı(2 gün taze kullanılabilir) 2 ye kesip sudan geçirip içine de maydanoz peynir koyup az yağlı tavada alt üst kızartıyorum mmmm harika oluyor. özellikle telli peynirle daha güzel..






kahvaltımı yapıp iş yerime geldiğime pişman oldum baksanıza Şevval kız bize hazırlık yapıyormuş..



Şevval her sabah 8 de annesiyle işe gelip 8.30 da anaokuluna gidiyor. Çalışan annenin çalışan çacukları...

2 yorum:

tatlı sefam dedi ki...

Eline saglik ama kiz gececek seni galiba

VuslaT dedi ki...

Herşey bir tarafa da şu tatlı kızın yanacıklarını öpücüğe boğsam ne der ki?..Çoook sevgiler canım benim..