çiçek2

27 Kasım 2012 Salı



"Siz çocuklarım hakkınızı bana helal edin bebektiniz konuşamıyordunuz, korkuyordunuz, çaresizdiniz, beni istiyordunuz ama ben sizi nasıl bıraktım, hiç tanımadığım veya tanıdığım insanlara bıraktım.Ağlayışlarınızı kapıdan dinleyerek, hastayken yanınızda olamazken, telefon annesi olarak, oyuncak alan anne olarak, cici kıyafetler alan anne olarak, her günü nasıl geçirdiğinizi göremeden, acaba düştünüz mü, anne diye ağladınız mı, size kızdılar mı, dövdüler mi, yüreğiniz burkuldu mu, içe kapanık mı oldunuz, merhametsizler de rastladı mı size, aç mı kaldınız veya zorla mı yedirildiniz, görmemeniz gereken şeyler mi gördünüz, acaba benden nefret mi ettiniz veya bırakmasın diye seviyor mu gözüktünüz, ne çok üzüldüm kim bilir sizi oysa ben en fedakar anneydim .....Hayır şimdi anlıyorum ki en kötü anne bendim. Elbet geçinip giderdik, elbet herşey yoluna girerdi ama sizin bebekliğiniz geri gelmiyecek.Şimdi size her defasında sizi çok seviyorum desemde şefkat göstersemde biliyorum ki o günleri affettiremem çok özür dilerim çocuklarım çok ...anneniz Meri.... :(

Hiç yorum yok: