çiçek2

30 Eylül 2015 Çarşamba

Acı biber ellerimi yaktı

 Pazardan aldığım yeşil biberler acı çıktı oysa tatlı demişti satıcı. Doğrayıp dondurucuya atıyım dedim, işim bittiğinde ellerimde müthiş bir yanma anlatamam. Sanki ellerimi ateşin içinde tutuyordum. Ne yaptıysam geçmedi. Sadece buzlu suyun içinde rahat ediyor çıkarınca yine aynı. İntrntten araştırdım ve resimlediğim ilaçları eşim aldı ve karıştırarak ellerime sürdük. Bir saat sonra geçti. Paylaşmak istedim. Siz siz olun eldivensiz yapmayın..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun ablacım, Rabbim beterinden korusun.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Çok geçmiş olsun...

TATESAL dedi ki...

Ah bilirim o acıyı çok fenadır...bende de olmuştu toprakla ovmuştum...silverdin yanık kremi demekki bu tür yanmalara da iyi geliyormuş geçmiş olsun canım....