çiçek2

10 Ekim 2014 Cuma

GÜL VE KARANFİL


 GÜL ve KARANFİL

Güneş gerçekken sahtesine meyleyledim
Pamuk yataktan bulutlara atladım
Kapalı pencereden manzara seyreyledim
Hayalimde küçük evimi köşk eyledim
İçimdeki kitaplığa romanlarımı koyup kilitledim
Hiç yürümeden bozkırları gezdim
Siyah, yeşil, mavi, ela gözlerime renk verdim
Hem uzundum, hem kısa, çok güzeldim rüyamda
Hayalden ayıramadım varlığımı cihanda
Ya hep vardım ya da yoktum burada
Oyalanıp, boyalanıp, 
Çölde yuvarlanıp, denizde durulanıp,
Kirpiklerimden su içip, saçlarımda kurulanıp,
Kalbimin odalarında uyudum.
Merhametin eline sarıldım,
Bir gül, bir karanfil aldım.
Toprak temizledi zehrimi gerçeğe uyandım
Geriye kaldı bir karanfilim bir gülüm .....

                                                                 MERYEM... :( 

Bu gün ki ruh halim, bekliyorum geçer..


3 yorum:

Furkan YETEK dedi ki...

Ruhun daraldığı yerde bir çıkar yol bulunur inşaallah...Selam ve Dua ile...

VuslaT dedi ki...

Gözlerini kapa yanlızca güzel şeyler hayal et ve dilinde duan. Bak dağıldı bile sıkıntılı ruh halin..

TATESAL dedi ki...

Sanada selam ve sevgiler....